אבחון אישי בשיטת קוד-יה, כולל שתי תמונות. איזה מידע מקבלים מהתמונות ?

תמונת הילה אישית – רמות האנרגיה השונות בכל צ'קרה ברובד האנרגטי.

התמונה מראה את רמות האנרגיה השונות בצ'קרות, במערכת האנרגטית, לרמות האנרגיה יש השפעה על מבנה האישיות  והאופי, על הנטיות הטבעיות וההעדפות שלנו . צ'קרה היא למעשה ריכוז חום/אנרגיה שממוקם מעל בלוטה עצבית או הורמונלית בגוף והאנרגיה בצ'קרה מקבילה לרמת התפקוד של הבלוטה, ברפואה קונבצניונלית בודקים למשל את בלוטת התריס (צ'קרת הגרון) בשלושה מצבים : היפר, היפו, איזון , גם ברמה האנרגטית יש שלושה מצבים : עודף אנרגיה , חוסר אנרגיה, איזון . תפקוד הצ'קרה עובר דרך המימדים : פיזי (התחומים עליהם אחראית הבלוטה והאזור) רגשי ומנטלי

מיפוי אזורי רגישות – מצב הבריאות : עכשיו או עתידי / גם וגם ,  סריקת אברי הגוף.

התמונה מראה את מצב הבריאות.

ידוע ברפואה סינית ורפואות עתיקות נוספות, שהבריאות שלנו מושפעת מרמת החום (חום ואנרגיה היינו הך) בגוף ואם הוא מתפזר שווה בשווה בכל נקודה , במידה שיש ריכוז גבוה מידי של חום בנקודה מסוימת בגוף ובנקודה אחרת – חוסר חום, נוצר חוסר איזון שמשפיע על איבר ספציפי בגוף ומכאן גם על כל המערכות והנפש, כי הכל קשור לכל.

חום מתפשט, מה שעלול ליצור גידולים, ציסטות ושינויים מבניים, לקור יש נטיה להתכווץ מה שעלול ליצור תפקוד ירוד וחוסר תנועה של איבר ספציפי.תמונת הבריאות מראה את רמת החום של כל איברי הגוף ומכאן אנו למדים על מצבם ורמת התפקוד שלהם.

חשוב לדעת : 
באבחון אישי סורקים את המערכות השונות : גוף, נפש, רוח, סיטואציות כשיעורי חיים, הייעוד הנשמתי  והמשמעויות העמוקות שעומדים מאחורי כל מערכת והחיבורים בין המערכות השונות, כל זה נבדק כמרכבה שלמה שכל חלק בה קשור בחלק אחר ומשפיע עליו. באבחון האישי החלקים מתחברים והמאובחן מבין את ההקשרים ומשמעותם והשפעתם על נדבכים שונים של האישיות והחוויות שהוא חווה,

קוד-יה היא לא שיטה להגדת עתידות, אלא נשענת על מחקרים וניסיון רב וניתן בעזרתה לאסוף מידע ולגלות נתונים שנסתרים מעיני המאובחן.
כמו למשל : אפשר למדוד הצלחה אישית או קושי , בקריירה, זוגיות, הגשמת הייעוד או בעיות בריאות, בעזרת קוד-יה לאתר את החסמים שנמצאים במערכת ולקבל כלים להסרתם ביעילות מירבית.
למקודד המומחה בשיטת קוד-יה, יש יכולת התבוננות ב'מטריקס', בקודים המניעים את חיינו מאחורי הקלעים ולשקף למאובחן תמונת מצב רחבה שמקנה לו כלים לשנות את חייו לטובה מתוך מודעות והבנה מלאה של מה שקורה בחייו והסיבות לכך.

איזה מידע מקבלים באבחון אישי?


אבחון אישי

אינפורמציה הנוגעת בכל תחומי החיים מזמן הלידה בכל רגע נתון, בכל רמות מבנה האישיות של האדם: פיזית, רגשית, מנטאלית, תפקודית ורוחנית.


אבחון בריאותי וריפוי

אבחון מצב הבריאות: גוף ונפש, דיאגנוזה מדויקת של מצב נתון וטיפול במידת הצורך או הכוונה לטיפול המתאים ביותר לבעיה.


אבחון מצב אנרגטי

הסבר על המערך האנרגטי והשלכותיו על חיי האדם ברמה התיפקודית, המבנה הויזואלי של ההילה והצ'קרות .


אבחון מצב אנרגטי

הסבר על המערך האנרגטי והשלכותיו על חיי האדם ברמה התיפקודית, המבנה הויזואלי של ההילה והצ'קרות .


ייעוץ זוגי ומערכות יחסים

ניתן להציב שני אנשים יחד או יותר להבנת החיבור האנרגטי ולבצע בדיקת התאמה מול אדם נוסף (אחד או יותר), אופי החיבור ומטרתו מרמת רצון הנשמה והקרמה ועד לתפקוד משותף ברמת היום יום ופוטנציאל מימוש בתחומים שונים: זוגי, עסקי או אחר.


ייעוץ עסקי ומקצועי

הכוונה לתחומי קריירה המתאימים למאובחן ואינפורמציה לגבי פוטנציאל הצלחה . בדיקת מצב כלכלי/עסקי, מענה לבדיקת התקשרות עסקית, חברית או זוגית . שם לעסק מצליח.



ייעוץ

כונות, נטיות ופוטנציאל, ציון נקודות הקושי, היתרונות והחסרונות, הזמנים הטובים למימוש והצלחה בתחומים – זוגיות, קריירה, בריאות והתפתחות אישית. ברמה עמוקה יותר – תיאור תרומת בית ההורים לחיי האדם, ייעוד הנשמה ועוד..

 

דוגמא לתמונות – הקסם של קוד-יה, שמקבלים במפגש לאבחון אישי:

תמונת הילה
מיפוי אזורי הרגישות בגוף

הערות:

  • אבחון אישי לא כולל תהליך של שינוי שם או מתן שם לתינוק. אלה תהליכים נפרדים.



הדגמה לאבחון אישי

להבנה מעמיקה יותר של השיטה : הנה קישור הדגמה לאבחון אישי בראיון מוקלט ברדיו, עם חיים רוטר ואורחיו – ברדיו קס"ם 106FM הרשת החינוכית של קול ישראל, עם לאור נהלל←

 

אבחון אישי

באבחון אישי בשיטת קוד-יה סורקים את מסעו של האדם, מיום לידתו בבית הוריו ועד להגשמת הייעוד הנשמתי שלו, דרך כל מסכת חייו,  צירופי המקרים, נקודות החזקה שלו, החולשות, השיעורים שהוא חווה בזמן, השפעת האנשים שבחייו, והדרך להגשמת הייעוד הנשמתי שלו והחשוב מכל, מבינים את הסיבות והמשמעות לכל המסכת הזו.

קבלת המידע החשוב הזה, מעניק ביטחון, פוקח עיניים ומאפשר מיצוי מקסימלי של היכולות, ידע מוקדם על מצב הבריאות, כעזרה למניעה, דרכים לנטרול חסימות, הדרכה ופתרונות בתחומים שונים כגון קריירה וזוגיות ועוד. האבחון מאפשר חיים מלאים יותר, מאוזנים וממוקדים .